Zpět do obchodu

Registrace

Vrácení zboží a reklamace

Odstoupení od smlouvy (vrácení či výměna zboží)

Pokud zboží, které jste u nás zakoupili, nesedí nebo se neshoduje s vašimi představami, máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Máte na to až 14 dní od doručení zboží. 

Postup pro vrácení zboží:

  • Vyplňte formulář kliknutím zde: Odstoupení od smlouvy formulář
  • Ke zboží přiložte formulář nebo ho nám zašlete na email info@yesmarket.cz
  • Ke zboží přiložte fakturu
  • Zboží pečlivě zabalte a pošlete. Pokud zboží vrátíte přes Českou poštu, PPL nebo jiného dopravce bez výdejního místa, uveďte na zásilce adresu Sport servis Tomšů, Hlavní 309, 790 84 Mikulovice. 
    Pokud si zvolíte Zásilkovnu, zašlete prosím balíček na výdejní místo YESSHOP.CZ TOMŠŮ, Hlavní 309, 790 84 Mikulovice.
  • Kontaktní informace: info@yesmarket.cz, +420 601 533 199

Doplňující informace:

  • Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů ode dne převzetí zboží bez udání důvodu.
  • Náklady na dopravu spojené s vrácením zboží hradí kupující.
  • Obdržené zboží od Vás zkontrolujeme a pokud bude vše v pořádku, vrátíme Vám peníze do 14 dnů.
  • Zboží musí být nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu.

Více informací v obchodních podmínkách.

 

Reklamace

Záruční lhůta: 24 měsíců

Můžete odstoupit od smlouvy,

  • pokud má zboží podstatnou vadu,
  • pokud nemůžete věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
  • při větším počtu vad zboží.

V případě výskytu vady můžete předložit reklamaci a požadovat

  • výměnu za nové zboží,
  • opravu zboží,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupení od smlouvy.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, vrátíme Vám kupní cenu zboží v plné výši.

Pokud se prokáže, že jste vadu sami způsobili, reklamace se zamítne.

Rozhodneme o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů po obdržení zboží. Reklamaci včetně odstranění vady vyřídíme bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

Postup:

  • Vyplňte formulář kliknutím zde: Reklamace formulář
  • Ke zboží přiložte formulář nebo ho nám zašlete na email info@yesmarket.cz
  • Ke zboží přiložte fakturu
  • Zboží pečlivě zabalte a pošlete. Pokud zboží vrátíte přes Českou poštu, PPL nebo jiného dopravce bez výdejního místa, uveďte na zásilce adresu Sport servis Tomšů, Hlavní 309, 790 84 Mikulovice. 
    Pokud si zvolíte Zásilkovnu, zašlete prosím balíček na výdejní místo YESSHOP.CZ TOMŠŮ, Hlavní 309, 790 84 Mikulovice.
  • Kontaktní informace: info@yesmarket.cz, +420 601 533 199

O stavu reklamace Vás budeme informovat

Více informací v obchodních podmínkách